Vakantie verhaaltje!

Heeii!

Hier ben ik weer! Ik schrijf dit nu vanaf Curaçao bij ons huisje met een awesome uitzicht voor me…
We hadden helemaal geen artikelen deze week en daarom schoot Eva een beetje in de stress, dus heb ik gezegd dat ik wel een artikel wil schrijven. Maar ik wist niet precies wat, dus kwam Eva met het idee om een leuk stukje over Curaçao te schrijven en wat er hier is en dat soort dingetjes.. Dus hier ben ik! 🙂
Er komt trouwens ook nog een soort dagboek online van de 2 weken dat ik op Curaçao ben geweest. Waarschijnlijk in 2 delen, 1 deel is de eerste week en het andere deel is dan de tweede week, snap je?! Misschien wordt het een beetje te veel en worden het 3 of 4 delen, maar we zullen zien! Oké laat ik nu niet zoveel gaan kletsen… We gaan over naar het onderwerp….. Curaçao!

Toen wij (ik, mijn vader, mijn zus en mandy mijn stiefmoeder) hier aankwamen was het best wel een klap in ons gezicht.. Het is echt heel warm, maar er staat wel een windje en dat is wel heel chill! Nu ben ik wel aan de warmte gewend 🙂
We wisselen de dagen een beetje af, de ene dag gaan we naar het strand en de dag daarna gaan we echt iets doen en zo verder. Alles doen we een beetje rustig aan, want anders wordt het veel te warm.

Ik vind zelf de stranden echt heel mooi, wit zand en een hele mooie blauwe zee.. We hebben ook gesnorkeld en dat was awesome! Je kon heel ver kijken en zag allemaal leuke gekleurde visjes. Als je dan uit de zee kwam kon je lekker chill op je strandbedje opdrogen en zonnen 🙂

jumping on the beach
We zijn ook naar een zee aquarium geweest en dat was heel leuk, maar ik ga niet heel veel spoilers geven enzo, want dan hoef je het ”dagboek” niet meer te lezen… 😉

holding a flamingo

Het heeft hier anderhalf jaar niet meer fatsoenlijk geregend, waardoor de planten en bomen bijna allemaal heel droog zijn en geen bladeren meer hebben. Dat is wel jammer, maar dan hebben we nog een reden om hier weer heen te gaan!
Stay positive! 🙂
Hier op het eiland is het heel crimineel, wat ik niet wist voordat we hier heen gingen. Er zijn overvallen en je kunt niet zomaar een tas in de auto laten liggen, want ze nemen het mee ook al zit er niks in…
Dus dat is even een tip! Laat niks in de auto liggen!

Het is wel grappig, want ze zitten hiernaast ergens de hele tijd illegale brommer wedstrijdjes te doen, wat een hele hoop herrie maakt en dan hoor je op een gegeven moment weer heel hard piepende remmen en dan zijn ze rondjes aan het driften met hun brommertjes..

Kortom… Het is hier heel leuk en de mensen zijn ook heel aardig! Zeker een aanrader!
Binnenkort komt dus mijn soort van dagboek online en ik hoop dat jullie dat leuk vinden!

Doeeeiiii! xx Babet

Ps… Morgen gaan we alweer weg… 😦

dolfijn

5 gedachtes over “Vakantie verhaaltje!

Geef een reactie

