my TRAVEL wishlist

Heei!
Ik had laatst Mijn Bucketlist gepost en daarin vroeg ik of het jullie leuk leek om mijn travel wishlist te lezen. En omdat ik het zelf super leuk vind en er mensen waren die er ook benieuwd naar zijn maak ik er nu een artikel over. Ben je benieuwd? Lees dan gauw verder 🙂travel wishlist.png
Op mijn Travel wishlist staat:
– China
– New york
– london (ben ik al geweest maar wil er graag nog eens heen omdat toen ik er was, was ik best jong)
– Sicilie (ook al geweest maar kan ik me niet meer herinneren)
MY-TRAVEL-WISHLIST-pin.jpg
– Curacoa
– Ijsland
– San francisco
– Baralona
– Milaan
– Parijs
– Portugal
– een land in Afrika

Dit zijn de landen en steden die ik graag nog een keer wil bezoeken. Wat staat er nog op jullie wishlist? Ik ben erg nieuwschierig 🙂 Laat het weten in de reacties.
Groetjesss

12 gedachtes over “my TRAVEL wishlist

  1. Oh, ik zou ook zo graag naar Londen en Sicilië gaan! Ik interesseer me enorm voor de Engelse cultuur en Sicilië lijkt me gewoon erg leuk! Leuk artikel trouwens 🙂 Ik reis mega graag en vond het tof om eens te lezen x

    Liked by 1 persoon

  2. Pingback: Tips} voor blog artikelen – Makeitbae

  3. Pingback: 30 days blog challenge in a few days – MAKEITBAE

  4. Pingback: my TRAVEL wishlist | Makeitbae

Geef een reactie

