Weekdiary [22- 28 Dec]

Jaa ik ben gewoon binnen een week terug met een nieuw artikel! I’m proud!
Deze keer een weekdiary, ben je benieuwd? Lees dan verder ๐Ÿ™‚

Donderdag 22 December:
Vandaag gingen we met school naar Amsterdam. Ik zit op een gymnasium, en daar wordt dus Latijn en Grieks gegeven. In het teken daarvan gingen we naar Amsterdam. We kregen een rondleiding in het paleis op de Dam en door het Rijksmuseum. Ook hadden we wel even vrije tijd maar niet zo lang. In die tijd zijn we naar de starbucks geweest en heb ik een caramel machiatto gehaald, mijn favoriet!
s’avonds ben ik na deze lange dag, want we moesten om 7:30 op school zijn en we kwamen 17:30 weer terug aan op school met de bus, nog gaan badmintonnen. Daarna was ik doodop en ben ik gaan slapen.

Vrijdag 23 December:
Gala dag!!!! Dit is de laatste dag voor de vakantie en dus hebben we kerstgala! Eerste moest ik in tegenstelling tot vele andere nog wel naar school en daarna naar huis om mijn kamer op te ruimen en vakantie te vieren. Rond 6 uur kwamen vriendinnen, die beleven slapen, en zijn we pizza gaan halen. Daarna hebben we ons klaargemaakt voor gala. Dat was super leuk! Toen iedereen naar huis wilde kon dat helaas niet want er was iets misgegaan met het weghangen van de jassen waardoor ze bijna  niet meer te vinden waren. Daardoor hebben we uiteindelijk nog 1.5 uur gewacht tot we alle 5 onze jas en tas hadden. voorderest was het wel een heeeele leuke dag!

Zaterdag 24 December:
Christmas Eve! Nadat al mijn vriendinnen naar huis waren rond 11:30 ging ik me ready maken om naar familie te gaan. We gingen zaterdag avond bij mijn tante eten. Was echt super lekker en gezellig!

Zondag 25 December: 
Yaaay gezamelijk ontbijt…. dat betekend dus wel gewekt worden. Het was dan pas om 10 uur maar ik sliep nog heel diep. Naja dan toch maar opgestaan en de rest van de dag heerlijk gerelaxed. Netflix gekeken en s’avonds lekker gegeten!

Maandag 26 December:
Vandaag een beetje hetzelfde als zondag. Niet heel veel gedaan. Wel weer lekker gegeten natuurlijk. Hele chille kerst dus.

Dinsdag 27 December: 
Vandaag vroeg op want ik had badminton- toernooi in Schijndel… Een uur rijden. Was wel super gezellig. Ik ben 1e geworden in de enkel onder 17 en in de dubbel! Dus dat waren weer 2 nieuwe bekers voor mijn verzameling ๐Ÿ™‚ Rond 10u was ik thuis en moest ik nog even avondeten. Daarna niet meer zo veel gedaan.


Woensdag 28 December: 
Omdat het weer overal sale is ben ik gaan shoppen met papa en m’n zusje. Super gezellig en lekker ergens gelunched. Ik heb een aantal dingen gekocht maar daar komt denk ik een shoplog van online. Dus be prepared! Die zal waarschijnlijk binnen 2 weken wel verschijnen. We hadden een panini gegeten bij mams en toen weer terug naar huis. Even alle kleren aan mama laten zien en toen weer pretty little liars gekeken.

Dan was dit alles wat ik die week gedaan heb. Als je vaker fotoยดs wilt zien kan je ook mยดn personal insta volgen. Daar post ik regelmatig; @evatomaatje
Fijn weekend! Groetjesss

Geef een reactie

