Shoplog! (Sale)

Heee,

Het was weer sale dus besloot ik met mijn zusje en papa naar de stad te gaan om lekker wat kleren te kopen! Ben je benieuwd wat ik heb gekocht? Lees dan verder.

Dit witte blousje heb ik bij de zara gekocht voor โ‚ฌ15,-

Dit shirtje heb ik ook bij de zara gekocht. En deze was โ‚ฌ10,- hij is niet helemaal lang en heeft streepjes. Het stofje is wel lekker zacht๐Ÿค—De broek die ik aan heb is ook van de zara. En die kun je zien in shoplog #5. De schoenen heb ik voor kerst gekregen van papa en mama, super blij mee en dat zijn witte Stan Smiths

Hier heb ik een jurkje van de h&m aan en deze was โ‚ฌ7,- De schoenen die ik aan heb zijn converse.

Deze sjaal komt van de primark en was โ‚ฌ5,- Hij is donker rood en heel lekker warm en zacht.

Dan was dit alles wat ik heb gekocht ๐Ÿ™‚ Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen. Ik vond het erg leuk om te maken, dus ik hoop meer van dit soort foto artikelen te kunnen publiceren. Nog een fijne laatste vakantiedag!

Groetjesss

13 gedachtes over “Shoplog! (Sale)

Geef een reactie

