What’s on my WISHLIST?

Heeeei!
Omdat ik deze artikelen super leuk vind om te maken en er eigenlijk altijd wel iets op mijn lijstje staat leek het me leuk om weer eens what’s on my wishlist te doen. Er staan vooral kleren in maar ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen ๐Ÿ™‚ ย Ik denk dat ik niet de enige ben als ik zeg dat ik online kleren ga kijken wanneer ik eigenlijk moet leren. En zo ontstaat er dan een lijstje met wat je allemaal nog wilt hebben.

Als eerst ben ik opzoek naar een Jeans met scheuren maar die niet op de knieรซn zitten maar erboven. Dus eentje die dan niet echt kan uitscheuren maar er wel leuk uitziet. Iemand een idee????

Adidas:
PicMonkey Collage.jpg
Monki:
monki.jpg
Forever21:
PicMonkey Collage1.jpg

– Ik ga ik kaartjes kopen voor Ed sheeran in Ziggodome 4 April, super spannend!!!
En ik wil nog converse voor de zomer
all-stars
Dan is dit alles wat op mijn wishlist staat ๐Ÿ™‚
Fijn weekend!Groetjesss

6 gedachtes over “What’s on my WISHLIST?

Geef een reactie

