My spotify

heee,

Het is echt super lekker weer vandaag! eindelijk wordt het weer een beetje zomer๐Ÿค— In dit artikel wilde ik mijn favoriete liedjes van het moment met jullie delen. Ben je benieuwd? lees dan verder๐Ÿ˜Š
– Eigenlijk het hele nieuwe album van ed sheeran! Echt super leukkk. Ik wilde naar z’n concert volgende week maar we hadden helaas geen kaartjes weten te bemachtigen๐Ÿ˜ฃ. Van zijn album vindt ik Happier, shape of you galaway girl, heart don’t break around here en Barcalona het leukst.

– You don’t know me – Jax Jones

– Crazy in love – oh wonder

– Green light – Lorde

– Fly away with me – Tom walker

– New start – Chef’Special

– Sinner – Andy Grammer

– Sunset lover – petit biscuit

– Weak – Ajr

– De manier – Kraantje Pappie

– Energie – Ronnie flex

– Tempo – Sevn alias

Ben je benieuwd naar meer dan kun je ook altijd even op mn spotify kijken: @evathomma.

Wat is jouw favoriete liedje van het moment? Laat het achter in de reacties, ik ben benieuwd

Een gedachte over “My spotify

  1. Pingback: HeyHey | Makeitbae

Geef een reactie

