B-day cadeautjes + Shoplog

20170424_163919[1].jpgHoiiiii,
Jaaa vandaag ben ik jarg! Super leuk ๐Ÿ™‚ Ik heb echt super veel leuke berichtjes gekregen van iedereen dus dat is super lief. Het leek me leuk om te laten zien wat ik voor mijn verjaardag heb gekregen en ik had een nog een paar dingetjes gekocht dus die laat ik ook gelijk zien ๐Ÿ™‚ 

Als eerst had ik nog een aantal dingetjes gekocht.

Dit is een zwarte pantalon. Ik wilde heel graag zo’n broek dus heb ik hem uiteindelijk bij de Only gekocht voor โ‚ฌ39,99.

En omdat ik de laatste tijd bezig ben met hardlopen, heb ik ook een hardlooplegging gekocht. Sportkleren kopen motiveert altijd wel, dus kan niet wachten om morgen een rondje te gaan rennen. Deze komt van de H&m en was โ‚ฌ19,99
Dan nu over op wat ik gekregen heb ๐Ÿ™‚ !!
Ik wilde heel graag een nieuwe badmintontas omdat mijn vorige een beetje te klein was. En super leuk deze heb ik van papa en mama gekregen! Het is een groen-witte van yonex

Van mijn broer en zusje heb ik heel lief een shirtje gekregen.

En natuurlijk met streepjes! Ik hou echt van streepjes shirts en heb daar dus wel een verzameling van maar deze kan er zeker bij.
Vanmiddag waren ook mijn vriendinnen nog langs geweest en van hen heb ik ook super leuke cadeautjes gekregen.

Ik heb een zwart playsuit gekregen super cute, en mini cactussen met potjes. Ook heb ik nog douche zeep, handzeep, chocolade en een boekje gekregen. Echt super liefff!
Van mijn werk had ik een bon van de douglas gekregen en daar heb ik een luchtje voor gehaald.

20170425_152529[1].jpg

En dan is dit alles wat ik heb gekregen. Ik hoop dat je het leuk vond om te zien. Sorry voor het zo weinig posten maar volgende week komt er een weekdiary van deze week online, dus dat komt er wel nog aan. Nog een fijne vakantie!
Groetjesss

 

20 gedachtes over “B-day cadeautjes + Shoplog

  1. Pingback: Blogger in het zonnetje } HashtagEva | Makeitbae

  2. Pingback: Weekdiary (24 – 30 April) | Makeitbae

Geef een reactie

