Blogger in het zonnetje } HashtagEva

blogg.jpg
Heeeeei!
Jaa alweer een artikel. Na het maken van mijn vorige artikel (B-day caeautjes + Shoplog ), had ik weer meer zin om artikelen te maken en het bloggen weer op te pakken. Sooo heee hier ben ik weer. En ik dacht misschien is het leuk om deze serie ook weer op te pakken. Dus heb ik Eva van de blog Hashtag Eva gevraagd of ze een stukje wilde maken. Ben je benieud? Lees dan verder. En wil je ook een keer blogger in het zonnetje zijn? laat dan een reactie achter 🙂
> Hi allemaal!

Mijn naam is toevallig ook Eva, en ik ben 16 jaar oud. Ik blog al meer dan twee jaar en schrijf op dit moment 3 artikelen per week voor mijn blog Hashtag Eva. Ik ben een fashion blogger en laat dus vaak mijn nieuwe outfits of accessoires zien en deel graag de laatste trends met mijn lezers. Ook schrijf ik vaak inspiratie posts met kleding die ik de afgelopen tijd ben tegengekomen.

Naast al deze mode artikelen, schrijf ik over veel meer dingen. Dat maakt mijn blog, naast een fashion blog, ook wat meer een persoonlijke lifestyle blog. Ik schrijf bijvoorbeeld artikelen met handige tips, persoonlijke artikelen, en meer. Binnenkort komen er wat nieuwe onderwerpen bij, waar ik persoonlijk heel enthousiast over ben. Op mijn blog heb ik mijn lezers er nog niks over verteld, maar aan jullie vertel ik het alvast: ik ga binnenkort vaker artikelen schrijven over positiviteit, geluk en productiviteit. Binnenkort dus meer daarover. Een voorproefje vind je al op mijn blog, toen ik dit artikel over positiviteit aantrekken schreef. Dat soort dingen vind ik dus zo interessant dat ik er vaker over wilde gaan bloggen.

Mijn blog begon als een hobby – en dat is het nog steeds natuurlijk. Maar inmiddels is mijn blog uitgegroeid tot iets waar ik echt trots op ben! Ik ben blij dat ik kan zeggen dat er elke keer weer veel mensen zijn die mijn artikelen lezen. En mocht je zelf een blog hebben, dan heb ik nog een tip voor je: blijf doorzetten! In het begin blogde ik ook maar wat. Ik weet nog dat ik zó verbaasd was toen ik voor het eerst een reactie op een artikel kreeg. Ik heb toen letterlijk die persoon gemaild met de vraag hoe ze überhaupt op m’n blog kwam. Nouja, je ziet dus wat er gebeurt als je door blijft bloggen 🙂

Mocht je mijn blog willen volgen: dat kan! Je kunt hem volgen via Bloglovin of via je mail. Hier vind je m’n blog op bloglovin.

Ik vond het superleuk dat Eva mij uitkoos voor haar rubriek ‘blogger in het zonnetje’, en dat ik nu de blogger van de maand ben. Dankjewel, Eva! Ik hoop natuurlijk dat jullie, de lezers van haar blog, dit ook een leuk artikel vinden. Ik vond het in ieder geval erg leuk om eens iets op Eva’s blog te schrijven.

Bedankt voor het lezen! Groetjess

2 gedachtes over “Blogger in het zonnetje } HashtagEva

Geef een reactie

