Weekdiary (24 – 30 April)

pizap.com14938286617551.jpgHeeeei!
Afgelope week was vakantie dus het leek me wel leuk om weer een weekdiary te maken. Ik heb die week een hoop leuke dingen gedaan, dus ben je benieuwd? Lees dan verder!
Maandag: De eerste dag van de 2e week vakantie. Vandaag begon ik de dag door een rondje te gaan hardlopen. Om 10u ben ik met mijn broer 40 minuten gaan rennen. Was best trots voor een eerste keer. Daarna ben ik met mn zusje naar de stad gegaan en hebben we eerst iets gegeten bij de hema. Ik had een blauwe bessen muffin en een ijskoffie karamel. Daarna hebben we nog een beetje geshopt(B-day caeautjes + Shoplog)
Tegen het eind van de middag gingen we weer naar huis en s’avonds heb ik nog piano gespeelt.(naja geprobeerd 😉 )

Dinsdag: Vandaaag was ik jarig!!! S’ochtends kwamen mijn ouders, broer en zusje mijn kamer binnen en hebben ze voor mij gezongen. Daarna had ik een ontbijtje met croissantjes en cadeautjes. Om 12u kwamen mijn vriendinnen en hebben we taart gegeten. Ik heb ook nog een blogartikel geschreven over wat ik had gekregen en s’avonds gewoon een beetje netflix gekeken.

Woensdag: Ik begon weer met een rondje hardlopen. Ik heb dit keer wilde ik een afstand lopen van 7 km omdat ik daarvoor een keer 6.5 had in 40 minuten dus was mijn streven nu 7km in 40 minuten en dat is gelukt! Best trots maar uiteindelijk wil ik 12km in een uur lopen. Toen ik terug was heb ik gedoucht en een beetje rondgehangen. S’avonds hadden 2 vriendinnen een verrassing voor mijn verjaardag en zijn we pizza gaan eten in de stad, super lief!!! NA het eten gingen we met nog was vriendinnen de stad in want het was kingsnight. Was super gezellig en we hebben echt plezier gehad! Rond 1:30u was ik thuis en ging ik slapen.

Donderdag: Na veel slapen, netflix kijken en bijkomen van de gezellige nacht hadden we besloten ook nog naar kingsday te gaan. Was weer super gezellig!
Vrijdag: Weer een relax dagje net zoals de hele vakantie eigenlijk. Wel moest ik vandaag boeken inleveren bij de bieb en s’avonds ging ik duiken met perslucht omdat Babet dat doet en ze vroeg of ik een keer meeging, dus ja dat moest wel een keertje gebeuren. Voorderest niet veel gedaan vandaag….
Zaterdag: Werken…. Ik werk alleen op zaterdag maar dan wel iedere week van 8 tot 17.
S’avonds kwam mijn tante voor de verjaardag en zijn we gaan uiteten. Was super gezelig en omdat de ober cadeautjes zag liggen en toen dacht dat er we iemand jarig moest zijn kreeg ik bij het toetje vuurwerk, muziek en gingen ze in het restaurant zingen 🙂 Echt super lieff! Toen mijn tante na het eten weer wegging ben ik met papa en mama in de stad nog ergens gaan drinken en rond 1 uur waren we thuis en ben ik gaan slapen. Was een super leuke dag!
IMG-20170429-WA0015[1]
Zondag: Vandaag echt super weinig uitgevoerd… Laatste dagje vakantie. Vitesse moest voor de beker spelen dus die wedstrijd hebben we gekeken. EN ZE WONNEN! Maandag feest maar dat zie je in het volgende artikel 🙂
Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen. Hebben jullie een leuke vakantie gehad?
Deze week moet ik weer naar school 😦
Bedankt voor het lezen, Groetjesss

Een gedachte over “Weekdiary (24 – 30 April)

  1. Pingback: my TRAVEL wishlist | Makeitbae

Geef een reactie

