TRAVEL wishlist #2

Hiiii!
Woooee ik ga echt goed met artikelen posten! Ik heb weer een beetje inspiratie en zin gekregen dus dat is mooi. Ik hoop dat jullie mijn blog ook nog steeds leuk vinden om te lezen. Iniedergeval vandaag weer een travel wishlist. Ik had voor mijn verjaardag een boekje van de hema gekregen voor je bucketlist te maken en zo kwam ik dus op het idee om weer een travel wishlist online te zetten. 

Ik heb denk ik in mijn leven best wel al wat landen en plekken gezien maar er zijn een aantal waar ik echt nog heeel graag een keer heen wil.
– New York
Dit staat echt op nummer 1!
– China
– Milaan
Lijkt me een mooie shop stad ๐Ÿ™‚
– Cuarcao/Bonaire
Heerlijk zonne en bruin worden!
– Zuid- Afrika
– Portugal
– Ibiza
– San Francisco
– Marokko
– Brussel
Steden waar ik heen wilde en heen geweest ben:
– London
– Parijs
Hier ben ik nu 2 keer in korte tijd geweest, 1 keer met mijn gezin en een keer met school. Blijft een super mooie stad!

 

Rome
Volgend jaar gaan we met school naar Rome! Super veel zin in!
– Siciliรซ
– Barcelona


Dan was dit mijn wishlist, waar wil jij nog graag naartoe? Laat het weten misschien kan ik het dan ook nog aan mijn lijstje toevoegen ๐Ÿ™‚
Groetjess
> Vorige artikel: Weekdiary (24 โ€“ 30 April)

> Vorige travelwishlist: my TRAVEL wishlist

 

3 gedachtes over “TRAVEL wishlist #2

Geef een reactie

