Fashion // summerTRENDS

Heeeei!
Ja de zomer is nu toch wel echt begonnen. En over een paar weken hebben we vakantie. We zijn begonnen aan de laatste toetsen dus nog even bikkelen. Maar het zonnetje schijnt en de temperatuur stijgt. Dit betekend dat we met z’n alle weer benen moeten scheren en de korte broeken weer uit de kast kunnen halen. Benieuwd naar de trends an nu en deze zomer?
Trends:
Ik heb even rondgeneusd en gekeken naar de trends van dit moment en deze voor jullie verzameld. Ik denk ook wel dat je ze zult herkennen.
Zoals iedereen wel heeft kunnen zien is een enorme trend van dit moment de rode rozen en bloemen. Ze doen ze op short, schoenen, blousjes en bralettes, je kunt het zo gek niet bedenken. Ik heb er zelf nog niks van in mijn kast hangen, maar ik vind het zeker een super leuke stijl. Het voegt toch iets extra’s toe aan je jeans of shirt.
collage-2017-06-10 (1)
Ook de streepjes zijn weer helemaal in, AND I LOVE IT! Vooral de blauw-wit gestreepte kledingstukken vind je nu echt overal. Ik zelf ben echt dol op streepjes en ben heel blij met deze trend. collage-2017-06-10
En tot slot blote schouders en cut-outs. Van badpakken tot jurkjes en blousjes. Ik vind het zelf wel een hele sexy look geven. Ook zie je veel off shoulder topjes en blousjes.
collage-2017-06-11.jpg
Waar koop je dit?
Bijvoorbeeld bij Esprit . Ik kende het nog niet zo lang maar ze hebben er echt super leuke kleding en accesoires
En ze hebben nu een Esprit zomercollectie, waar al deze trends terugkomen.

Mijn nieuwe trend items:
collage-2017-06-11 (1)
Dan was dit het artikel! Weer eens iets wat ik echt super leuk vind om te schrijven. Ik hoop dat ik meer van dit soort artikelen kan gaan schrijven. Nog even en dan hebben we vakantie en dan heb ik weer heel veel tijd om foto’s te maken.
Wat vinden jullie van deze trends? 

7 gedachtes over “Fashion // summerTRENDS

  1. Pingback: fashion // fallTRENDS | Makeitbae

Geef een reactie

