My Style // Outfit

Heeei,
Leuk dat je kijkt op mijn blog. Ik heb al 2 weken niks meer gepost… sorry daarvoor. Ik heb echt super weinig inspiratie wat ik moet schrijven en als ik dan een idee heb regent het zodat ik geen foto’s kan maken. Net als vandaag… Het regent al de hele dag best wel hard. Nu ben ik begonnen aan mijn laatste week school en leren en heb ik niet heel veel tijd… Maar het leek mij wel leuk om een inspiratie artikel te maken met allemaal foto’s van pinterest. Ik heet gewoon Eva Thomma op pinterest dus ben je benieuwd wat ik allemaal gepint heb dan kun je even een kijkje nemen. Ik heb voor nu een bord gekozen namelijkย Style // outfit Dit bord heeft 9 volgers en bevat 71 pins tot nu toe. Het leek me wel leuk om te laten zien wat voor stijl ik dus leuk vind en wat voor style ik draag. Ben je benieuwd? lees dan verder

De eerste paar foto’s zijn van mezelfwp-image-378894370jpg.jpg20170623_195326
img-20160916-wa0003.jpg
Bron:ย Pinterest

Dit is dus mijn stijl. Ik draag het liefst skinny jeans en streepjes shirts. Of basic shirts met iets kleins erop. Minimalistische oorbellen en dan helemaal klaar.
allemaal best wel basic maar ik vind het super leuk. Wat draag jij het liefst?
Byee

5 gedachtes over “My Style // Outfit

Geef een reactie

