What’s on my wishlist? #3

Heeei vandaag weer een nieuwe what’s on my wishlist. Dit is alweer de 3e maar ze worden altijd zo leuk ontvangen en vaak bekeken.๐Ÿ˜Š Ik heb weer een paar dingetjes op mijn lijstje staan, die wil ik graag met jullie delen.

Allereest dit nieuwe hoesje. Ik heb normaal eigenlijk geen hoesje om mijn telefoon omdat ik dat minder mooi vind, maar nu zit er een barst in de achterkant van mijn samsung s6 en moet ik er misschien toch maar een hoesje omheen doen. Ik heb deze daarom gister besteld bij paradise amsterdam.


Ook naar deze parfum die al een tijdje uit is ben ik erg benieuwd. Het is de Shawn Mendes signature en volgensmij komt deze binnekort in de douglas. 

als 1 na laatste op mijn lijstje staat dit horloge. Het is een Daniel Wellington canburry horloge. Ik draag eigenlijk nooit een horloge maar ik vind deze erg mooi en ik vind het bandje zooo leuk!

Tot slot:

Ik ben best wel een groot fan van adidas en ik vind deze items ook wel echt iets wat je in je kast moet hebben.

Dan was dit mijn lijstje. Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen๐Ÿ˜Š

xx

4 gedachtes over “What’s on my wishlist? #3

Geef een reactie

