kleine update + mijn 200e artikel!!!

JAAAAA wooow dit is alweer mijn 200e artikel! Very proud! Ik was aan het bedenken wat voor artikel dit moest worden want ja 200, dat is wel wat. Na even brainstormen wilde ik eigenlijk gewoon even met jullie kletsen. Even een update hoe het met me gaat…

Het gaat goed met me op het moment. School is alweer een tijdje onderweg en dat merk je nu wel. Je moet weer leren, verslagen schrijven, huiswerk maken en toetsen maken…. Ik zit nu in 5 gymnasium en dit jaar beginnen we met de eerste toetsen en verslagen voor het examen. Je merkt best wel aan de leraren dat het nu echt wel belangrijk wordt en dat je wat moet gaan doen. De eerste gewone toetsen heb ik al gehad en ik sta er toch niet echt goed voor…. En met niet goed bedoel ik een 3 voor natuurkundeย en een 4 voor wiskunde… Nu kun je nog niet veel zeggen na 1 toets maar het schud je wel even wakker. Het gaat druk worden dit jaar, maar ik heb er alle vertrouwen in!

Dat was school. Sport! Ik sport best veel (zoals mijn trouwe lezers denk ik wel weten) maar tot nu toe nog prima te combineren met school. Met badmintonnen waren we afgelopen jaar gepromoveerd naar de 2e klasse en nu staan we alsnog mooi bovenaan ๐Ÿ™‚ En met dansen en werk gaat het ook nog super goed :))
Dan was dit denk ik alles wat ik wilde delen… Morgen school van 8 tot 4 en s’avonds feestje, super veel zin in! Even relaxen. Hoe gaat het met jullie? Ook weer druk met school/studie? Ohja dat moet ik dit jaar ook nog gaan doen… beetje kijken naar studies enzo wat ik hierna wil gaan doen. Oh ja en nu ik eraan denk… ik ben aan het denken over een tweede oorgaatje, iemand met ervaring?

Dan was dit het echt ๐Ÿ™‚
Groetjesss

laatste artikel al gelezen?:ย Outfit of the day #2

 

 

2 gedachtes over “kleine update + mijn 200e artikel!!!

Geef een reactie

