12 x What would you rather…

Heeeii lieve lezers ๐Ÿ™‚
Jaaaa ik heb besloten toch weer meer te gaan uploaden dus op dit moment ben ik allemaal artikelen aan het maken en vooruit aan het werken. Dit is overigens echt het perfecte moment ervoor want het is weer een typische Nederlands weer… koud en regen:( Als jullie dit lezen is dat wel alweer een paar dagen geleden. Maar goed, ik kwam dus deze ‘tag’ tegen op een andere blog en het leek me wel leuk om hem ook in te vullen. Daar gaan we:

1. Zou je liever…
A) Natte sokken dragen?
B) Nat ondergoed dragen?

Natte sokken. Ondanks dat ik vandaag de hele dag natte sokken had en dat echt super smerig was lijkt nat ondergoed me nog vervelender….

ย 2. Zou je liever…

A) blind zijn

B) doof zijn

uuuh lastig… maar als ik echt moest kiezen doof. Lijkt me echt super vervelend om niet meer te kunnen zien.

3. Zou je liever…

A) iemands toekomst kunnen voorspellen

B) iemands gedachten kunnen lezen

Iemands gedachten kunnen lezen. Al wil je soms misschien liever niet weten wat iemand denkt ๐Ÿ˜‰

4. Zou je liever…

A) 10 zij

B) 21 zijn

definitely 21. Op die leeftijd kun je zoveel leuke dingen doen

5. Zou je liever…

A) ijs ademen

B) vuur ademen

Ik denk ijs ademen.

ย 6. Zou je liever…

A) fel rode lipstick

B) fel roze lipstick

fel rood

ย 7. Zou je liever..

A) wenkbrauwen afscheren

B) wimpers uittrekken

wenkbrauwen afscheren, die kan je bijtekenen en I like wimpers.

ย 8. Zou je liever…

A) je hoofd kaal scheren

B) nooit meer laten knippen

Super lastige maar ik denk hoofd kaal scheren, nooit meer knippen wordt er ook niet beter van.

9. Zou je liever…

A) nooit meer kleding kopen

B) nooit meer make-up kopen

Nooit meer make-up kopen, draag niet zo vaak make-up… en kleren kopen is veel te leuk.

10. Zou je liever…

A) alleen maar kunnen fluisteren

B) alleen maar kunnen schreeuwen

Sowieso alleen maar fluisteren.

ย 11. Zou je liever…

A) geen internet meer hebben

B) geen telefoon meer hebben

Geen telefoon meer, dan zou ik tenminste nog een laptop met internet hebben. Want zonder internet lijkt me echt heel moeijlijk

ย 12. Zou je liever…

A) met sneetjes over heel je lichaam in een citroenbad liggen

B) met een satรฉstokjeย onder je teennagel tegen een muur aan schoppen

Deze komt zooo vaak voor maar doe maar met sneetjes in een citroenbad. Al moet ik er echt niet aan denken


Dan was dit de 12x would you rather ๐Ÿ™‚ Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen
Groetjesss

2 gedachtes over “12 x What would you rather…

Geef een reactie

