Story behind my Insta feed❤

Ik was mijn instagram feed aan het bekijken toen ik op dit idee kwam. Het leek mij wel leuk om een artikel te maken waarin ik iets vertel over de laatste 6 foto’s van mijn instagram feed😊 Dus ben je benieuwd? Lees dan verder. Ik heet op instagram trouwens @evathomaatje voor als je me nog niet volgt😜De 6e foto geplaatst op 30 Juli is deze:

Een vakantiekiekje. Deze foto is gemaakt bij een meertje in Italie. Dit was de eerste plek in Italie tijdens de vakantie waar we verbleven. We stonden op een camping vlak naast dit meertje en Noor(mijn zusje) heeft deze foto genomen.

Daarna postte ik deze foto op 12 Augustus:

Zelf vind ik dezr foto echt super leuk. Deze foto is ook genomen in italie maar dan in milaan. We gingen de laaste 2 dagen van de vakantie nog naar milaan om lekker te shoppen. Papa had ons allebei een shirtje gegeven om te passen en daar moet natuurlijk even een foto van gemaakt worden😊 Dit blousje heb ik ook aan in mijn Outfit of the day #1

Toen we terug thuis waren was ik nog met vriendinnen op tienertour geweest en daar heb ik deze foto van gepost op 24 Augustus:


We waren 3 dagen gaan reizen en daar heb ik ook nog een artikel over gemaakt dus ben je benieuwd lees dan: Tienertourtje❤

Op 28 Augustus postte ik mijn eerste outfit post op mijn blog en daarom zette ik deze foto op insta:Deze foto is ook door Noor gemaakt(hihi ze maakt eigenlijk bijna alle foto’s van mij voor mijn blog).  Ik wilde al super lamg outfit foto’s maken voor artikelen en toen gingen we het ook eindelijk doen😊

Als een na recentste postte ik een sfeerfilmpje van de vakantie. Ben je daar benieuwd naar zou ik zeker even mijn insta checken. Vind hem zelf echt super leuk!

En de laatste foto die ik op instagram heb gezet was op 18 Oktober, en dat is deze:We hadden weer foto’s gemaakt voor een outfit post en daar is dit er 1 van. Meer foto’s van die dag kun je zien in: Outfit of the day #3

Dan was dit het artikel😊 Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en laat je instagram naam even achter in de comments dan kan ik je volgen.

Fijn Weekend! xx

6 gedachtes over “Story behind my Insta feed❤

Geef een reactie

