Blogger in het zonnetje // Naomi Pater

Nieuwe maand betekent weer een nieuwe blogger in het zonnetje. En de blogger van november is Naomi Pater.Hi,

Ik Naomi en ik ben 18 jaar oud, bijna alweer 19. Wat gaat de tijd toch snel. Ik blog nu ongeveer 1.5 jaar met veel plezier. Ik heb er de laatste tijd alleen zo weinig tijd voor. Dit vind ik erg jammer, want ik zou graag elke week een artikeltje willen    schrijven. Mijn blog is begonnen na aanleiding van een fotoshoot die ik met een vriendin deed. Ik had een aantal outfit foto’s en ik wilde ze het liefst allemaal tegelijk posten. Dit is natuurlijk irritant voor je followers, dus leek een eigen blog mij de perfecte oplossing. Dit was in april, 2016.
naomii 2.jpg

Ik vind het echt heel erg lief dat eva mij heeft gemaild om mij als blogger in het zonnetje te zetten. Ik zal eens even wat meer over mezelf vertellen. Ik vond het fotograferen en de stukjes schrijven voor mijn blog zo leuk worden dat ik hetzelfde jaar nog begon met de MBO opleiding mediaredactie. Dit is een soort journalistiek maar dan op MBO niveau. Je bent continu bezig met het maken van video’s, fotografie, interviews en je schrijft veel. Ik doe deze opleiding met veel plezier en ik heb een ontzettende leuke en gezellige klas. Ik loop nu een halfjaar stage bij de meidenwebsite Girlscene. Als functie werk ik voor het Youtubekanaal van deze website. Erg leuk en leerzaam om te doen. Met veel plezier reis ik elke dag naar Amsterdam om te werken aan verschillende soorten video’s. Zelf heb ik ook een eigen kanaal waar ik af en toe een video op plaats. Helaas heb ik ook hier te weinig tijd voor. Soms wil ik dat een dag 48 uur duurt, zodat ik meer tijd heb om alles te doen wat ik wil doen. Als je mij vraagt wat ik in de toekomst wil doen is mijn antwoord: ‘geen flauw idee’. Ik heb oprecht geen flauw idee wat ik later ga doen en wat ik wil. Ik zie het allemaal wel. Ik weet wel dat ik later veel wil reizen en dat ik ook katten en honden wil. Hmmm, misschien toch niet een hele goede combinatie. Arme huisdieren.

Naast deze info over mij ben ik helemaal weg van muziek. En nee, niet de simpele top-40. Mijn voorkeuren gaan uit naar The Arctic Monkeys, Michael Jackson, Justin Timberlake, Pink Floyd, Guns N Roses & Greenday. Een beetje verschillende muziekstijlen mag je hebben toch? 😉

Ik hoop dat jullie wat meer over mij te weten zijn gekomen. Eva, ik wil je heel erg bedanken voor het benaderen van mijn blog! Erg tof! naomii.jpg

Ben je benieuwd geworden naar mij? Volg mijn blog: https://naomipater.wordpress.com/

Mijn youtubekanaal: https://m.youtube.com/channel/UCFIak2P1sVnSfRLtL3i98tw

Mijn social media kanalen:

Instagram: @naomiipater

My own handmade jewelery: @labellabora

Xx Naomi

ps. wil je nou blogger van de maand december zijn of een van de maanden daarna, laat dan een reactie achter of stuur een mailtje naar eva.thomma@gmail.com

4 gedachtes over “Blogger in het zonnetje // Naomi Pater

Geef een reactie

